Ik ga nooit verhuizen uit mijn dorp, omdat………….
Van "Onderzoek Woningbehoefte Tull en 't Waal"
Ga naar het project

Vul de zin aan of beschrijf kort op waarom u zo graag in uw dorp woont.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Frank Van Heesewijk
Geplaatst door:Frank Van Heesewijk
5 jaar geleden
Het dorp is echt geweldig, ik woon er al 49 jaar het is een hechte gemeenschap Het is hier zo mooi en rustig je bent altijd op vakantie.
De rust neemt wel af sinds de zwemplas Honswijk er is, ook in de corona tijd is het hier best druk geworden.
Het hoogte punt in het jaar is hier koningsdag altijd gezellig.
Profiel van Lydia van Maurik
Geplaatst door:Lydia van Maurik
5 jaar geleden
Zeg nooit nooit, maar het is hier prachtig. Ik houd van het groen, het water, de uiterwaarden en de plattelandsmentaliteit. Het valt me wel op hoe veel drukker het is geworden in 10 jaar tijd: het voelt wel erg als de Loosdrechtse Plassen of Giethoorn langzamerhand. De ontwikkelingen rond bv. Honswijk gaan dat alleen maar verder stimuleren. Het perspectief van de inwoner is minder belangrijk voor gemeente en provincie dan het potentieel als recreatieve omgeving. Dat is duidelijk merkbaar in alles en daarover zijn inwoners teleurgesteld.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
uitgevoerd
