Ga naar de hoofdinhoud

Waarom gaat u in de toekomst naar de speelboerderij?

Van "Toekomst Speelboerderij Houten"

Ga naar het project

We zijn benieuwd wat u belangrijk vindt of zou vinden op de kinderboerderij en speeltuin in Houten.

Komt u voor de gezellige drukte of juist voor de rustige omgeving. Komen uw kinderen vooral voor de dieren of voor het spelen. Of is het de combinatie?

Is het leuk dat je er mensen kan ontmoeten of met iemand kan afspreken?

Kom je daar om iets te leren of juist om ‘wat minder aan je hoofd te hebben’.

Laat het ons weten en tips zijn welkom!

Officiële updates

Laatste update: 27 oktober 2021

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Leuk om de dieren te bezoeken.
    Zeker een combinatie van spelen en dieren. De nieuwe inrichting heeft het veel makkelijker gemaakt om de dieren te aaien. We besteden meer tijd aan de speeltuin maar de dieren zijn belangrijk. We spreken graag met vrienden af maar komen ook graag om gezellig alleen te zijn. Het zou heel fijn zijn als we ook iets konden leren.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld